ESG

Det er kun meget store virksomheder, som ifølge lovgivningen skal udforme og offentliggøre en fuld ESG-rapport. Intervent har hverken omsætning (+40 mill. Euro), er børsnoteret eller har et antal af medarbejdere (+250), til at være i nærheden af EU-kravene.

Selvom Intervent ikke er underlagt EU's krav om ESG-rapportering, har vi alligevel, fra 2025, valgt at sætte gang i arbejdet med rapportering, da mange af de kunder, som vi udfører installationer og anlæg for, ønsker dette.

Derudover er det et relevant og meningsfuldt redskab for vores virksomhed til at sætte fokus på de beslutninger og valg, vi tager i virksomheden.

En gang om året forventer vi at opdatere og evt. udbygge vores ESG-rapport. Vores årlige ESG-rapport kan udleveres ved henvendelse til virksomheden.

Back to Top